زندگی .....

سلام
 اینکه پشرفت کنم رشد کنم به بلند پروازی که می خوام برستم حس خوبی میده ....اما در خلع این روزها به این فکر کردم زندگی فقط یک روز کاری و عالی داشتن نیست ، زندگی فقط رفتن از نردبان به بالا نیست .
ما نسبت به محیطی که داریم مسئول هستیم ، اگه رفتاری یا کاری دیدم که می تونیم بهبود ببخشیم و روند بهتری برای دیگران ایجاد کنیم باید انجام بدیم تا دنیا جای بهتری بشه.
دلیل اصلی رسیدن به این تفکر ، آتیش گرفتن پراید مقابل چشم های بنده و دیگران بود که به علت عدم آموزش کافی و با وجود بودن کپسول ماشین سوخت ، پراید سوخت و دیگه نمیشه کاری کرد ولی به این فکر افتادم که یک دوره آموزش اطفای حریق برگزار کنیم و انجام دادیم.
وقتی که این آموزش انجام دادیم خیلی حس بهتری نسبت به زندگی و محیط اطراف داشتم ، شاید آموزش ما بی تاثیر باشه که اصلا اینطور نیست ، مهم اینه من بی تفاوت نبودم و این نکته مهم برای خودمه.
از اون روز قصد کردم از این دست کارها بیشتر انجام بدم، چون زندگی فقط کارکار کار تلاش نیست ...کمی انسانیت از طرف همه ما جهان را جای بهتری میکنه البته جهان نیازمند این انسانیته.

Comments