مغز انتخابی

مطلبی می خوندم که ما هر تفکر عادت جدیدی که اضافه میکنیم مغز ما در راستای همون عادت ها تغییر میکنه و در هر زمینه که بیشر متمرکز بشیم قویتر میشه دقیقا مثل عضلات ، روی بازو بیشتر کار کنیم بازو قویتر میشه 
واقعا چقدر خوب که این موضوع می دونم و کمی نارحت کننده ..... چرا؟؟؟؟ چون من در نقطه ای که ایستادم نگاه و طرز فکری که دارم تحت تاثیر گذشته و رفتار من قرار داره و من الان=خروجی گذشته   و یه چیز دیگه که ناراحتم میکنه مثلا اون پسری که تو روستا زندگی میکنه و تحت تاثیر اونجا شکل گرفته   دلم می خواد برم داد بزنم پسرک زندگی اون چیزی نیست که داری نگاه میکنی می تونه بهتر بشه اگه مدل نگاه کردنتو عوض کنی اصلا خودت می تونی همه چیزو تغییر بدی شایدم این کار تا جایی که بتونم انجام بدم.
اینکه از عملکرد خودم راضی باشم مطمئن نیستم ولی با دونستن این موضوع عادت بد جدید به وجود بیارم از موقعی که این موضوع نمی دونستم بیشتر ناراحت میشم و دونستن این موضوع سنگینی بیشتری روی دوش من میزاره.

Comments